دوشنبه, 26 تیر 1402 10:30

بهره مندی آسان شهروندان از خدمات پهن باند ثابت بر بستر فیبرنوری

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

توافقنامه‌ای برای تسهیل استفاده شهروندان شیراز از خدمات پهنای باند ثابت بر پایه فیبر نوری بین استانداری فارس، شهرداری شیراز و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس به امضا رسید.

شهردار کلان‌شهر شیراز اعلام کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم در شهر شیراز، زیر ساخت فیبر نوری است که بیش از ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شیراز وجود دارد و در فاز دوم نیز ۱۰۰ کیلومتر دیگر به اجرا میرسد.

محمدحسن اسدی با اشاره به تأکید استاندار فارس بر ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی، به ویژه در فضای مجازی، اظهار داشت: جلسات مستمری بین استانداری، شهرداری شیراز و شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس برگزار شده و در نتیجه تفاهم‌نامه‌ای به منظور بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌های شهرداری به منظور استفاده بهینه اشخاص حقیقی و حقوقی امضا شده است.

به گفته او؛ پس از اتمام فاز‌های ۱ و ۲، بستر مذکور در اسرع وقت با رعایت مراحل قانونی و آیین‌نامه‌های مالی و ضوابط مقرر، به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search