یکشنبه, 18 مهر 1400 15:38

شبکه FTTH تا سال 2026، اکثر خانه های اروپا را تحت پوشش قرار می دهد.

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

شورای FTTH اعلام کرد اروپا در پنج سال آینده تعداد منازل متصل به شبکه کامل فیبر نوری را به 200میلیون خانه خواهند رساند. به گزراش خبرگزاری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تا سال 2026 در 27 کشور اروپایی به اضافه انگلیس تخمین زده می شود منازل یا ساختمان های مجهز به شبکه فیبر نوری از رقم 197 میلیون عبور می کند.

شورای FTTH در اطلاعیه ای اظهار داشته است: انگلیس، آلمان و ایتالیا رشد بالایی را در پیش دارند و هلند نیز همین روند را طی خواهد کرد. همچنین طبق نتایج بدست آمده آلمان با توجه به رشد بالایی که داشته تا سال 2026 تعداد خانه های مجهز به فیبر نوری را به 33 میلیون خواهد رساند و پیش از فرانسه و پس از روسیه در جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر آلمان با 9 میلیون خانه تحت پوشش شبکه FTTH در رتبه هفتم از جدول قرار دارد و توسعه شبکه فیبر را در الویت کاری خود قرار داده است. همچنین شورای FTTH بیان کرد این رشد و توسعه و پیشرفت روزافزون به علت افزایش درخواست ها در باندمی کووید 19 بوده که موجب افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه شده است.

برنامه های توسعه زیر ساخت ها و دستیابی به تحول دیجیتالی تا سال 2025 و 2030 می تواند از دیگر عوامل مهم در توسعه ارتباطات باند پهن مبتنی بر فیبر نوری به شمار برود.

به گزارش خبرگزاری ایستنا

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search