ارتباطات دنیای امروز - بخش اول


  منتشر شده در 1401-08-17

اینترنت  نحوه ارتباط شما را با دوستان در محیط کار با همکاران و سایر ارتباطات تغییر داده و دسترسی شما را به اطلاعات و ارتباطات سریع‌تر و آسان‌تر کرده و سطح توقع و استانداردها را بالا برده است.

به‌همین‌جهت عادت کردن به‌سرعت بالا رفته‌رفته فرهنگ عجول بودن را در شخصیتمان شکل داده به‌طوری‌که آمار نشان می‌دهد اگر ویدئویی آنلاین در دو ثانیه‌ی اول نمایش داده نشود بیشتر مردم شروع به ترک آن صفحه می کنند.

 اضافه شدن شرکت‌ها و علاقه‌مندان به این شبکه ارتباطی بزرگ اینترنت را به یک پدیده خارق‌العاده تبدیل کرده به‌گونه‌ای که هم‌اکنون هیچ نیرویی قادر به جلوگیری از توسعه آن نبوده و هر روز میلیون‌ها نفر انسان به این دنیای مجازی راه پیدا می‌کنند. طبق آخرین مطالعات هر چهارده ماه یک‌بار تعداد کاربران اینترنت در سطح جهان دو برابر می‌شود که این در حالی است که تنها در سال دو هزار چهل و سه میلیون کاربر جدید ورود به این شبکه اعلام‌شده بود.


مهم‌ترین خدماتی که افراد قادرند در اینترنت از آن بهره ببرند:

  1. استفاده از پست‌های الکترونیکی
  2. دستیابی به اطلاعات و مطالعه پژوهش و تحقیق
  3. مطالعه اخبار ومشاهده فیلم
  4. تجارت و خرید
  5. به دست آوردن نرم‌افزارها
  6. ایجاد سایت‌های شخصی در اینترنت همه و همه از مزیت‌های اینترنت می‌باشد.


دسته بندی

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search